14.3.2013

144. Tilannepäivitystä

Heippa vain! Tulin tänne kertomaan uutisia vähän tästä viikosta ja muutenkin, ettei blogi ihan kuoletu. Tässäpä alkuun ihana Anastasian (Anan blogi) tekemä video miusta ja Pennystä. Aivan ihana miun mielestä, kuvaa just sitä mitä Pennyn kans tekeminen on parhaillaan. Se on rakas ♥

 
 
Noniin, sitten niihin uutisiin. Mistäs aloittaisin... Viimeviikonlopusta huolimatta olen suunnitellut meneväni sinne kuvansiin, taisiis olen ilmoittautunut eli olen menossa. Ihan hyvillä fiiliksillä, mutta ei tietenkään ihan yhtä varmalla ololla kuin yleensä. Mutta kyllä me selvitään. Mennään Hennan ja Graziellan kanssa, itse menen 90 ja 100 cm ja Henna menee 100 ja 110 cm. Ana ja Meri lähtee meidän huoltojoukoiksi ja meiltä startataan sunnuntaiaamuna kello seitsemän. Kivaa! :)
 
Sitten pari ongelmaa, jotka taas on tällä viikolla tulleet esiin: Penny nirsoilee nyt taas kauran suhteen, joten taas olisi jotain ruokinnalle tehtävä. Eilen lisäsin kauran sekaan ½ L täysrehua ja otin siis sen määrän kaurasta pois, ja ihan hyvin maistui. Tärkeintä että syö ja saa ravintoaineet kasaan. Sitten toinen ongelma on se, että Penny on nyt pyöristynyt hyvin, selkä on vahvistunut, mutta sen lavat on niin kapeat, että satula valuu eteenpäin, vaikka muuten istuukin hyvin. Geeli auttaa asiaa vähän, mutta tänään kokeillaan ekaa kertaa etuosageeliä, joka siis täyttää vähän vielä puuttuvia selkälihaksia ja toivonmukaan pitää satulan paikoillaan. Koko talven olen pitänyt romaania, kun Pennyhän laihtui vähän tuossa muuttorumban yhteydessä.
Tuollainen löllerö, meillä vain kirkkaana ja jos on hyvä niin ostan
sen, käytettynä.
 
Sitten itseeni, eli olen joskus harrastanut pilatesta ratsastuksen oheislajina ja jostain syystä se silloin sitten jäi, mutta nyt olen aloittamassa pilateksen uudestaan. Pilates on rauhallinen laji, jossa treenataan syviä lihaksia, tasapainoa, hengitystekniikkaa ja venyvyyttä. Äärimmäisen tehokasta ratsastajalle siis! Siitä lisää kun saan varattua vakiotunnin Animotionista:)

4 kommenttia:

  1. moi! itse olen vähän aika sitten ostanut omalle hepalle juuri geeliromaanin (fronriserin) ja olen ollut todella tyytyväinen! pitää satulan paikallaanh ja korjaa meidän suurinta ongelmaamme että satula on liian lähellä säkää eikä tilaa ole tarpeeksi. Geeli nostattaa sopivasti etupäätä että säälle jää tilaa. kannattaa hankkia, tulee halvemmaksikin kuin uusi satula! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, Pennyn kanssa ollut nyt kaksi kertaa kokeilussa ja ihan hyvin on toiminut, olen ollut tyytyväinen ja todennäkösisesti myös ostan. Kunhan kokeillaan vielä hypyissä :)

      Poista
  2. miks sun valmennus o enkuks

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Dominique pitää valmennukset vain joko ranskan tai englannin kielellä, ja ranskaa kun en ymmärrä sanaakaan :D

      Poista

Kommentit muuttuivat valvotuiksi roskapostin takia! Minulle alkoi tulla kaikenmaailman mainoksia kommentteihin, joten päätin siirtää kommentit valvotuiksi. Jokatapauksessa julkaisen jokaisen kommentin ja sananvahvistus on otettu pois käytöstä. Palaute, tsempit, risut ja ruusut on tervetulleita, kuten kaikki muukin! Toivottavasti pidätte blogista.
♥;llä Jasu